BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Samsung

Bijdrage door gebruiker
02-01-2014
3 reacties
Ik heb op 12-04-2013 een Samsung all in one computer gekocht, de DP700A3D-S01NL, tof app, maar mijn probleem is het toetsenbord, diverse letters zijn niet te lezen of bijna niet meer te lezen, ik heb raad gevraagd bij de off Samsung Chatlijn, nou dat was een minder leuke reactie van een deskundige, kan het toetsenbord ter reparatie aanbieden maar het komt dan wel voor eigenkosten, dit zijn nl gebruikerssporen, ja dank je de koekoek wat moet je dan, toetsenbord in de verpakking laten. Ik liet weten dat ik had verwacht dat de deskundige van Samsung zou zeggen, sorry meneer het toetsenbord voldoet dan niet aan de eisen en u kunt het ter reparatie aanbieden of u krijg een nieuwe, de niet al te nette reactie was, ja dat vind u maar het zijn gebruikerssporen en het komt voor uw rekening en het contact werd verbroken, ik heb 6 toestellen van Samsung in mijn huis, ik heb best wel eens wat contacten met Samsung gehad over het een of ander en altijd naar behoren afgehandeld, maar dit, een toetsenbord waar na goed 7 maanden de letters afvallen op eigen kosten laten repareren,.....?? ja dan had ik het maar in de verpakking moeten laten.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.