BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Ruzie met UPC

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
01-09-2006
  •  
18 antwoorden
  •  

Ik heb een heel erg groot probleem:

Ik heb mijn telefonie, kabel en tv aangesloten bij upc. Ik krijg een factuur van upc met abnormale hoge belkosten, dus heb ik een specificatie aangevraagd. Hierop staat dat ik meerdere malen naar een nummer heb gebeld. Ik had dat nummer nog nooit van mijn leven gezien. Niemand in mijn huishouden trouwens. Ik heb vervolgens het nummer gebeld om te kijken wie het zou zijn. Het was eenuiterst vriendelijke meneer, maar ook deze meneer kende niemand van mijn huishouden.

Uit protest heb ik mijn factuur niet betaald omdat ze verkeerde dingen hebben gefactureerd. Vervolgens wordt mijn telefonie, kabelinternet en pas heel recent ook mijn tv afgesloten.

Op deze stappen heb ik (zonder opzegging welliswaar) telefonie en dsl bij een andere provider genomen. Wetende xs4all.

Nu wil ik graag weten: welke instanties kan ik aanschrijven en wat moet ik precies schrijven en aantonen aan upc om duidelijk te maken dat ik dat nummer niet ken en dus zeker nooit gebeld kan hebben.

Ook wil ik weten wat ik eventueel kan verhalen op upc. Afgesloten worden van de buitenwereld omdat hun administratie niet klopt, vind ik een beetje te gek worden.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen voordat de problemen de spuigaten uitlopen.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Marije

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.