Goede morgen ik krijg nog steeds ringtoons op mijn mobiel het adres is http://dl1.sms247tv/bin/get1675 ik had mij netje afgemeld bij stop 4242 heb een bevestiging rerug gekregen dat ik was afgemeld maar krijg nog steeds die dienstberichten wat kan ik daar verder aan doen ben steeds mijn beltegoed kwijt zo