Als ik, na telefonisch contact, een navigatiesysteem retourneer naar Medion krijg ik een reparatieofferte omdat de klacht niet onder garantie valt. Mijn probleem is dat ik gemeld heb dat het systeem prima werkt maar het snoertje steeds uit de onderkant valt. Reparatiekosten 142,67. Ongerepareerd retour 65 euro ivm behandelingskosten. Twee problemen: geen enkele waarschuwing in telefoongesprek dat dit niet onder de reparatie zou kunnen vallen en in dat geval er kosten van 65 euro in rekening gebracht zullen worden voordat je je materiaal terug kan krijgen en het tweede probleem is dat die 65 euro behandelingskosten genoemd worden en op de offerte staat dat de behandelingskosten 25,21 excl. btw zijn.....
Na telefonisch contact (0900 nr. + lang wachten door navragen) blijkt dit bedrag van 65 euro standaard te zijn en wordt het niet waarschuwen/informeren over behandelingskosten afgedaan als miscommunicatie.
Wat moet ik hier nu mee.? Ik ben niet gewaarschuwd voor behandelingskosten en moet nu 65 euro betalen om mijn eigendommen terug te krijgen of 142,67 betalen, hetgeen bijna de helft van de nieuwwaarde is.....