BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Retour geld ingebreken blijven van product

Bijdrage door gebruiker
14-05-2013
20 reacties
Ik heb een qware tablet gekocht bij intertoys en deze valt steeds uit bij gebruik. Na een nieuwe te hebben ontvangen, blijft de klacht bestaan. Ik ga terug om mijn geld terug te ontvangen, de medewerker geeft aan dat dit niet kan. Terwijl er een bordje bij de kassa hangt, dat je tegoed bonnen ontvangt, maar als je niets slaagt voor een ander product krijg je als nog je geld terug. Ik heb hard moeten sparen om een tablet te kunnen kopen, ik ben niet tevrede over het product en ik kan geen ander product vinden die ik wil hebben ter vervaging. Nu heb ik dan toch het recht om mijn geld terug te krijgen?
Ook de consumentendesk van intertoys handeld mijn klacht niet netjes af, word niet terug gebeld. Vind het gewoon schandalig zoals ze met mij klacht omgaan. Ik ben niet tevrede over het product, zelf de Qware helpdesk vind dat ik de tablet terug mag brengen en dat ik mijn geld terug kan krijgen. Alleen intertoys wil daar niet aan mee werken.... wat nu te doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.