BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Reperatie LG Shine

Bijdrage door gebruiker
02-10-2008
6 reacties

Ik heb een half jaar geleden mijn contract verlengd en daarbij ontving ik de LG Shine.Een maand geleden kreeg ik daar een probleem mee. Tijdens het werk zat er plots een ster in mijnn beeldscherm en had ik nog slechts 1/4 van mijn scherm. Toen ik dat zag wist ik al dat dit waarschijnlijk buiten de garantie zou vallen.Enfin, ik ben toen naar de winkel van Vodafone gegaan en heb het apparaat laten op sturen. Zoals de meeste aanbieders maakt ook Vodafone gebruik van de diensten van een reparatiebedrijf in Nuth, genaamd Dynafix.Maandag werd ik gebeld door Vodafone; ik had drie opties. Het beeldscherm moest vervangen worden. Als ik dit wilde laten doen dan zou me dat 160 euro kosten!Een tweede optie was om hem, terug te laten sturen, maar dan koste het me 25 euro aan onderzoekskosten.De laatste optie was dat ik het apparaat bij Dynafix zou laten zodat zij de onderdelen kunnen gebruiken. In dat geval zou het me niks kosten. Tevens moet ik voor 3 oktober mijn besluit hebben genomen.Ik heb een vriend die bij dat bedrijf heeft gewerkt, en die wist mij te vertellen dat de inkoopprijs voor een nieuw beeldscherm voor Dynafix ongeveer 30 euro kost en dat de repearatie ervan ongeveer 10 minuten duurt.Mijn vraag is nu wat mijn plaats is. Het liefts wil ik mijn mobiel gerepareerd terug, maar niet voor 160 euro. Kan ik hiertegen bezwaar maken en eerst een uitzetting van de kostprijs eisen? En kan een bedrijf als Dynafix dit wel zomaar maken?Met vriendelijke groet,Christiaan

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.