Hallo,
Ik heb op 6-10-2015 mijn telefoon (LG nexus 5) voor een reparatie naar de Media Markt Eindhoven gebracht. Daarvoor heb ik hem ook al eens naar de Media Markt Breda gebracht voor hetzelfde probleem.
Toen het apparaat na 3 weken terugkwam uit de reparatie bij de Media Markt Eindhoven was de behuizing beschadigd, waarvoor hij direct opnieuw opgestuurd is. 4 weken later kwam hij terug en was er niets aan het probleem gedaan. Nu zit de telefoon wederom voor hetzelfde probleem in de reparatie. Ik wil zo onderhand wel eens een nieuw toestel of mijn geld terug. Ik heb al vaak met de Media Markt gebeld en vragen/klachten ingestuurd. Telkens met het resultaat " Wij kunnen er niets aan doen, het is de probleem van *Een andere partij*. Voor zover ik weet is de Media Markt echter gewoon verantwoordelijk voor mijn reparatie. Wat zijn op dit moment mijn rechten?