Ik ben ook de zoveelste die problemen heeft met Pro Assist.
Ben al vanaf vorig jaar bezig om mijn telefoon te laten repareren.
Hij ging vorig jaar voor kerst weg voor software en kapote beeldscherm weg.4weken daarna was ie weer terug maar na hem 1 week te hebben gebruikte werkte het beeldscherm niet naar behoren.Dus weer oplaten halen door Pro Assist,het ging om software problemen zeiden ze.
Toen zouden ze op n zaterdag 11-02-12 weer afgeven maar toen zijn helemaal niet gekomen,me toestel vergeten of kwijt zeiden toen ik op belde.Ik moet zelf bellen om te weten wat er aan de hand is raar,fijn dat ze dat niet zelf doen.Maar na n tijdje hoorde ik van hun dat mijn telefoon schade had aan het beeldscherm dus moest weer opgestuurt worden en maar afwachten (weer weken weg dus).
Ik heb gevraagt om n vergoeding omdat ik steeds naar hun moest bellen of mailen(mailen gewoon niet terug),lange tijd geen Iphone die ik nodig heb.Maar ik krijg hier geen antwoord op,alleen maar afwachten wanneer ik mijn telefoon terug krijg en dan kreeg ik bericht hoe of wat met n vergoeding (jaja dan wordt je dus niet behandeld denk ik).
Vandaag 4-03-12 zondag kwamen ze terug met mijn toestel,hij was gemaakt en werkte weer.Toen ik bezig was met de Iphone te update en alles over te zetten kwam ik er achter dat het beeldscherm er niet goed in zat.Het beeldscherm komt buiten mijn telefoon uit en die kun je induwen en dan komt ie rustig weer omhoog.De ronde functie knop zit speelling op dus weer niet goed gemaakt.
Maarja chauffeur al weer weg dus maar bellen en dan kun je weer n afspraak maken voor later die dag,niet dat die chauffeur even terug komt rijden en even op pikt.
Dus vanaf vanavond zit ik weer zonder Iphone3s (de 3de keer al).
Ik wordt n beetje moe van dit KUT bedrijf,weten jullie hoe ik dit aan kan pakken of kan oplossen ofzo iets en dat het n keer goed gedaan wordt en er iets geregelt wordt ??????