BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Reparatie bij Orange duurt te lang

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
02-04-2006
  •  
3 antwoorden
  •  

Hallo,In November j.l. heb ik een Orange free abonnement incl. Sony Ericsson k750i gekocht. Een prima toestel alleen viel hij na enige maanden soms spontaan uit. Daarop heb ik hem bij de Orangeshop waar ik hem heb gekocht ingeleverd en zij zouden hem ter reparatie opsturen. Er werd gezegd dat het ongeveer 2-3 weken zou duren. Nu is het 9 weken verder en is het toestel nog steeds in bezit van Orange. Als ik opbel of persoonlijk langs ga wordt ik afgewimpeld met de mededeling dat hij bij de reparateur ligt. Vooral de service bij de orangeshop is erg slecht, als je niet voor een nieuw abonnement komt ben je alleen maar lastig.Ik begrijp dat het soms wat langer kan duren maar een verdriedubbeling van de reparatietijd wordt me toch wat te gortig. Kan ik iets doen waardoor ik mijn toestel terug kan krijgen? Zodoende kan ik moeilijk gebruik maken van mijn abonnement. Op dit moment ben ik zo radeloos dat ik hem zelfs ongerepareerd nog graag terug heb.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.