In juli heeft mijn dochter van 9 een mobieltje van Qick gekocht bij Belcompany.
In augustus, ( 3 weken na aankoop) is vanwege de extreme hitte het beeldscherm kapot gegaan. Het mobieltje lag binnen in de kast, maar ik kreeg te horen dat ik het maar uit de zon moest houden. Volgens mij, was het zo warm dat er geen koele plek meer te vinden was, maar goed.
Ik heb het mobieltje ter reparatie aangeboden, maar het kan alleen gemaakt worden als ik € 120,- betaal, terwijl het toestel € 69,95 + € 15,- beltegoed heeft gekost.
Volgens mij gaat het hier om een extreme situatie, waar wel wat coulanter op gereageerd had mogen worden.
Qick zelf verschuilt zich achter Belcompany en mijn dochter zit verdrietig thuis, want ze had heel goed gespaard voor haar droom en ze zit nu dus met lege handen.
De voorbarige conclusies van het winkelpersoneel, de makkelijke manier van afhandelen van Belcompany en Qick, het geeft mij een duidelijk beeld van de verharding in de samenleving en het gebrek van enig empatisch vermogen van de beide bedrijven.
De koude douche lijkt me op zijn plaats !!!!!!!!!!!!!!!