ik ben sinds 5 sept. weg bij ziggo
op 27-09- 2010 een rekening afgeschreven ( automatische incasso ) zoals iedere maand ( altijd automatische iNCASSO GEHAD) op deze rekening stond :
6,22€ t/m okt , ik neem dus aan dat alles dan tot en met oktober is betaald , en aangezien ik sinds 5 september al weg ben bij ziggo , vervolgens kreeg ik een automatische incasso van 69,65€ voor de maand t/m november.
echter ben ik al sinds 5 september weg en heb ik in oktobergeen gebruik gemaakt van ziggo ( ik was inmiddels al afgesloten/overgestapt.) ik heb zelf deze incasso terug geboekt aangezien ik in november allang geen klant meer was !
n krijg ik aan aanmaling van 72,15€ ,
ik heb net gebeld waar dit opsloeg en waar dit over gaat , ze zeiden dat ik een mail zou krijgen, zo gezegd zo gebeurt, ik krijg een mail , alleen!! daar hebbe ze de datum veranderd ! van periode t/m november naar periode aug/sept.
de codes zijn precies het zelfde. ik heb het idee dat ze gewoon wat veranderd hebben en dat ik dubbel betaal..
wat moet ik nu doen ? aangezien ik maar 5 dagen in september gebruik heb gemaakt van ziggo. en dan dus nooit het hele bedrag in rekening gebracht kan worden .
ik ging ervanuit dat die 6,22€ voor die 5 dagen was.
wat moet ik nu doen ? de rekening betalen of niet .
als ik ziggo bel dan zeggen ze ineens dat het over een andere periode gaat als wat er op de incasso stond die ik terug geboekt heb. ( daar stond op t/m nov) en nu zegt ziggo ineens dat dat is t/m sept kan dat zomaar ?
moet ik nu betalen ja/nee?
van ziggo zelf krijg ik geen hoogte !
met vriendelijke groet
Hennie van Opijnen