BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

rekening ziggo naar overstappen

Bijdrage door gebruiker
12-11-2010
8 reacties
ik ben sinds 5 sept. weg bij ziggo
op 27-09- 2010 een rekening afgeschreven ( automatische incasso ) zoals iedere maand ( altijd automatische iNCASSO GEHAD) op deze rekening stond :

6,22€ t/m okt , ik neem dus aan dat alles dan tot en met oktober is betaald , en aangezien ik sinds 5 september al weg ben bij ziggo , vervolgens kreeg ik een automatische incasso van 69,65€ voor de maand t/m november.

echter ben ik al sinds 5 september weg en heb ik in oktobergeen gebruik gemaakt van ziggo ( ik was inmiddels al afgesloten/overgestapt.) ik heb zelf deze incasso terug geboekt aangezien ik in november allang geen klant meer was !

n krijg ik aan aanmaling van 72,15€ ,
ik heb net gebeld waar dit opsloeg en waar dit over gaat , ze zeiden dat ik een mail zou krijgen, zo gezegd zo gebeurt, ik krijg een mail , alleen!! daar hebbe ze de datum veranderd ! van periode t/m november naar periode aug/sept.

de codes zijn precies het zelfde. ik heb het idee dat ze gewoon wat veranderd hebben en dat ik dubbel betaal..

wat moet ik nu doen ? aangezien ik maar 5 dagen in september gebruik heb gemaakt van ziggo. en dan dus nooit het hele bedrag in rekening gebracht kan worden .


ik ging ervanuit dat die 6,22€ voor die 5 dagen was.

wat moet ik nu doen ? de rekening betalen of niet .
als ik ziggo bel dan zeggen ze ineens dat het over een andere periode gaat als wat er op de incasso stond die ik terug geboekt heb. ( daar stond op t/m nov) en nu zegt ziggo ineens dat dat is t/m sept kan dat zomaar ?


moet ik nu betalen ja/nee?
van ziggo zelf krijg ik geen hoogte !

met vriendelijke groet
Hennie van Opijnen
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.