Ik heb 3G op mijn Ipad en sinds vorig jaar heeft Vodafone mij een internet pakket buitenland verkocht op 5/8/211. Voor 15 euro per dag was ik online in het buitenland. Er is mij toen op geen enkele wijze gewezen op uitzonderingen.
Afgelopen 12 dagen zijn wij naar Israël en Jordanië geweest.
Gister lag er bij thuiskomst een brief van Vodafone dat ik met spoed contact op moest nemen. Dat heb ik vanochtend gedaan. Ik kreeg het bericht dat ik voor 978 euro internet had verbruikt, toen ik zei dat kan niet kloppen want ik heb een abonnement voor 15 euro, toen werd er overlegd en was de rekening nog steeds 650 euro.
Wat kan ik hier tegen doen?
Adriana Stel