Mijn zoon heeft een black berry met abbonement bestelt en zou zijn nummer behouden.
Hij heeft omdat hij geen nummer had zijn toestel even via zijn pc gebruikt wat nu rekeningen oplevert van +/-700 en 1300 euro.
Niemand had gezegt dat je een nul nummer niet moet gebruiken omdat je dan 2,50 per mb betalen moet waar door deze rekening nu van een deurwaarder van +/- 3300 euro.
Dit nadat ze eerst toegaven een fout te hebben gemaakt maar er nu niets meer van weten.
Volgens mij is dit gewoon een nette manier van oplichting ook aangezien er een limiet mag worden gebruikt ver onder deze bedragen.
Heb gemailt gebelt maar niets helpt wat kan ik hier aan doen? groeten jan ter meulen.