Dag allemaal, een maand geleden ben ik verhuisd binnen Amsterdam. Ik heb kabelinternet van Chello (UPC) en via www.upc.nl heb ik een adreswijziging doorgegeven. In augustus kreeg ik post van UPC en ik dacht dat het een bevestiging van de verhuizing was. Blijkt het een nieuw radio/tv-contract te zijn. In het nieuwe huis was er al een aansluiting en ik betaal de huur inclusief UPC dus ik had geen nieuwe kabelaansluiting nodig. Ik meteen bellen en de vrouw van de klantenservice heeft het in de computer gecorrigeerd. In september krijg ik m'n eerste nieuwe factuur binnen en tot m'n stomme verbazing hebben ze voor bijna 2 maanden toch een radio/tv-abonnement berekend. Ik bellen en bellen a 0.1 cent per minuut (inmiddels voor zo'n 30 euro gebeld). Nu hebben ze ook nog een nieuwe modem berekend terwijl ik die al had. Toen ik eindelijk iemand van UPC aan de lijn had en uitgeled wat er aan de hand was zei zij dat UPC dat met volgende facturen zou verrekenen maar dat ik deze factuur toch echt wel eerst moest betalen. Maar ik vertrouw UPC voor geen meter meer en eigenlijk wil ik niet betalen en maar afwachten of ik m'n geld wel terugkrijg. Voor alle duidelijkheid : ik moet nu dus een rekening betalen van zo'n 140 euro terwijl m'n maandelijkse Chello bedrag maar 20 euro is. Wat moet ik doen?
Renald Musch