BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Redelijke termijn reparatie?

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
07-02-2006
  •  
16 antwoorden
  •  

Hey forumleden,

een tijdje terugheb ikmijn Playstation 2 terug gebracht naar de Dixons om hem te laten repareren. Ik had hetzelfde geratel en getik als sommige andere mensen op dit forum, maar ik had het geluk dat ik de verlengde garantie (het is oplichterij, ik weet, maar voorkomt wel een hoop geëmmer) gekocht had.

Nu echter het volgende probleem, hij is al bijna 4 weken weg, en ik heb er niet zo heel veel vertrouwen in dat hij binnenkort nog terugkomt. Hebben jullie enig idee waar ik recht op heb? En wat de "redelijke termijn" is voor reparatie? Ikzelf vond twee weken best redelijk, maar vier wordt me net iets te gortig.

Alvast bedankt,

DriveSand

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.