Ik heb injuli 2002 bij de Kijkshop een Medion laptop (MD5020 € 1699,-)gekocht met 2 jaar garantie. Na 1,5 jaar was de voeding defect en is deze door het servicecenter vervangen (duur reparatie 4 weken). Bij terugkomst waren er direct problemen met de computer. Het geluid viel na een paar minuten uit. Ik heb dit telefonisch bij het servicecenter gemeld maar omdat ik mijn computer niet weer zolang kwijt wilde zijn nog niet direct weer laten ophalen. Later bleek dat cd-rom bloedheet werden en binnen een maand stopte de computer er helemaal mee. Na een uur zeuren bij de servicedienst kwamen die tot de conclusie dat de computer tijdens het transport moest zijn gevallen en dat de computer terug moest naar het servicecenter om bekeken te worden voor verhaal op de transporteur. Ik zou een nieuwe computer aangeboden krijgen (evt. met bijbetaling). Omdat ik geen vertrouwen meer had in de transportdienst en het servicecenter ben ik zelf van amsterdam naar panningen gereden om de computer te brengen. Daar werd mij een vervangende computer (MD6200) aangeboden tegen € 400,- bijbetaling of mijn computer repareren (minmaal paar weken kwijt omdat de onderdelen niet op voorraad waren). Ik had en heb nog steeds twijfels over dit voorstel, maar ik de nieuwe computer geaccepteerd. Mijn vraag is of dit een redelijk voorstel is geweest van Medion