BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

recht op vervangend toestel?

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
19-03-2006
  •  
3 antwoorden
  •  

Ik heb afgelopen donderdag een nieuwe telefoon gekocht bij de mediamarkt. Een Nokia 7610, het was een demo model welke in de vitrine had gestaan. Ik moest namelijk vanwege een abbonement waar ik aan vast zit een simlockvrij los toestel kopen (mijn vorige is kwijtgeraakt). De Nokia was afgeprijst van 400 naar 250 euro, omdat het een demo was. Desondanks vertoont het toestel op het oog vrijwel geen gebruikssporen. Ook vanbinnen is hij smetteloos en stofvrij. Er is wel een vlekje op de accu waar te nemen. Ik heb de telefoon onder 'nieuw'-voorwaarden gekocht met 1 jaar garantie.

Maar nu dus het punt, gisteren begon het toesten ineens kuren te vertonen. Hij viel steeds uit en ging moeilijk of niet aan, om vervolgens weer uit te vallen. De batterij is volledig opgeladen dus daar ligt het niet aan. De oplader er aan vast helpt ook niet, vandaag wil het toestel helemaal níet meer aan. Ik zal hem dus morgen terug moeten brengen naar de mediamarkt. Wat kan en mag ik van hun kant verwachten. Ik zou eigenlijk wel een vervangend of nieuw toestel willlen, of evt. de koop ongedaan willen maken. Ik ben het zo beu na al een keer eerder opgelicht te zijn via marktplaats achter mobieltjes aan te moeten gaan. Mijn communicatieprobleem moet opgelost worden want ik ben best wel afhankelijk van mijn mobiele telefoon, ook voor mijn werk. Wat moet ik doen?

Bij voorbaat dank voor de reacties,

Groeten,

David Joost

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.