Hallo,
Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik 4 1/2/ jaar lang voor een kabelaansluiting heb betaald voor een adres waar ik dus 4 1/2/ jaar geleden van verhuisd ben. Ziggo was de leverancier.
Heb ik recht op terugbetaling van het teveel betaalde?
Hartelijke groet,
Hans