Hallo,
Via belsimpel.nl had ik een mobiele telefoon + abonnement besteld. Het probleem was dat het signaal zeer slecht was dus had ik aanspraak gemaakt op de wet op koopafstand. De mobiele telefoon hadden ze in goede staat ontvangen en via de telefoon hadden ze toegezegd het abonnement te annuleren.
Ik wacht nu al sinds 16 augustus op de annulering van mijn abonnement. Ik heb Belsimpel al meerdere keren gebeld, en iedere keer krijg ik te horen dat ze wachten op een antwoord van vodafone. Daarnaast kreeg ik te horen dat het normaliter 2 dagen duurt, ik wacht nu al 3 weken. Ik had kort geleden ook nog eens vodafone gebeld om verhaal te halen waarom het zo lang duurt, maar wat bleek, Belsimpel heeft nooit contact opgenomen met vodafone. Het is nu 10 September en ik wacht nog steeds op die annulering, Bellen heeft geen zin want dan krijg ik waarschijnlijk hetzelfde te horen.
Wat kan ik doen? Want onderhand heb ik allang mijn mobiele telefoon opgestuurd naar Belsimpel, die overigens in perfecte staat ontvangen is (werd mij verteld aan de telefoon). Ondertussen betaal ik gewoon de volle mep voor het abonnement.