BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

recht op garantie of niet?

Bijdrage door gebruiker
21-04-2008
2 reacties

Op 23 november 2007 kochtik (in combinatie met een nieuw afgesloten 2-jarig abonnement) een mobiele telefoon bij een T-mobile shop. Het betrof een SamSung U600.

De mobiele telefoon vertoonde op 14 april 2008 aan het einde van de dag ,zonder aanwijsbare reden, mankementen. De telefoon had de volledige dag (en voorgaande periode vanaf aanschaf, naar behoren gefunctioneerd. Het scherm van de mobiele telefoon lichtte niet meer op wanneer het display volledig was uitgeschoven. Hierop heb ik T-Mobile klantenservice gebeld en na overleg mijn toestel op 15 april 2008 ter reparatie aangeboden bij eenT-Mobile shop.

Op 21 april werd er een voicemail bericht voor mij achter gelaten dat de mobiele telefoon terug was van repartie maar niet gerepareerd was.

Vervolgens ben ik naar de T-Mobile shopgeweest om na te gaan waarom de mobiele telefoon niet gerepareerd was. Daar kreeg ik van de T-Mobile shop medewerker te horen dat mijn mobiel Total loss verklaard is. Met als reden val-, stoot- of drukschade.

Ik kan u verzekeren dat het toestel absoluut niet is gevallen of iets dergelijks, zoals u reparatieservice terugkoppelt.

Wat zijn mijn rechten verder in deze kwestie??

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.