BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

reactie xs4all??

Bijdrage door gebruiker
03-08-2008
13 reacties

hallo,vanaf 10 mei heb ik al geen internet van xs4all bij wie ik jarenlang tevreden klant ben geweest. Sinds mijn overstap naar xs4all only heb ik geen seconde meer verbinding met het internet gehad. Ik heb reeds 10 x aan de telefoon gezeten met medewerkers van xs4all om het probleem op te lossen en ik heb een schriftelijke termijnstellingsbrief aangetekend gestuurd naar xs4all. Hier heb ik nooit een reactie op gekregen en nog steeds heb ik geen internet. Nou heb ik aangegeven dat ik mijn abonnement wens op te zeggen. Dat heb ik ook gedaan maar ik krijg geen reactie. Ik heb mijn betalingen stop gezet totdat xs4all mij levert waar ik voor betaal. xs4all dreigt met afsluiten van mijn internet... maar die heb ik niet. Nu hebben ze een incassobureau ingeschakeld.En de klant blijft in de kou staan. Zij reageren niet op mijn brieven en verzoeken en IK moet dat wel doen.... Wat moet ik nou doen??? Moet ik zomaar betalen en de provider laten regeren??? hebben zij dan geen verplichtingen????

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.