BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Puinhoop van Vodafone

Bijdrage door gebruiker
22-01-2009
4 reacties

Wie ergert zich ook zo aan vodafone? In 2008 was het een puinhoop inzake de klantenservice/my vodafone. Het is zeggen en schrijven maar even goed gegaan en weer begint het een puinhoop te worden met my vodafone. Weer kun je je actuele tegoed niet opvragen, weer krijg je de melding: storing in ons systeem etc etc. Als je een mail stuurt dan wordt je weer dooverwezen naar een link waarom het niet goed gaat met my vodafone. Weer krijg je geen fatsoenlijk antwoord of uitleg. Het maakt vodafone niets uit of klanten ontevreden zijn. Ze laten klanten gewoon vallen. Het wordt tijd dat het programma Kassa dit eens live op de TV aan de orde brengt. Een schandalige zooi is vodafone geworden. Waarom laten ze ontevreden klanten niet gratis hun kontrakt ontbinden, dan zijn ze van de lastige klanten af.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.