BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Provider Online klantenservice wat een zootje

Bijdrage door gebruiker
07-11-2016
9 reacties

Sorry dat wij het nu openbaar maken maar proberen al een week fatsoenlijk contact met de provider online te krijgen maar we worden van het kastje naar de muur gestuurd.

Totaal geen begrip, nog steeds geen normaal werkende telefoonverbinding en wat denken jullie van de kosten door zo vaak naar een 0900 nummer te moeten bellen en daar telkens meer dan een half uur in de wacht gezet te worden, uiteindelijk vandaag werd er na twee minuten opgenomen door afdeling verkoop ja daar zijn ze wel snel, een intern nummer gekregen en daar zouden we onmiddellijk te woord worden gestaan maar na 40 minuten zelf de verbinding maar verbroken.

Daarom gaan we nu maar een andere weg bewandelen.

Een week gelden heeft mijn vader zijn vrouw verloren en wij onze moeder en oma.

Wij nemen het jullie erg kwalijk online.nl of @onlinepuntnl omdat er weer zoals zo vaak een storing was.

Op 31 oktober tegen 8.00 uur werd onze moeder niet goed, onze vader belde 112 maar de telefoonlijn was dood hij snapte er niets van en rende naar beneden om daar de telefoon te pakken natuurlijk ook dood het lag aan de provider online.

Aangezien onze vader 80 is en niets van een mobieltje snapt is hij meteen naar de buren gerent, hun zijn ook klant bij online dus daar ook geen bereik, de buurvrouw heeft met haar mobiel 112 gebeld, de buurman en onze vader zijn meteen weer terug gerent maar het was al te laat ze is overleden.

Blijkbaar gaat online over lijken.

Nu al meer dan een week amper telefoonverbinding als de lijn niet dood is dan is het de hele avond in gesprek terwijl er niemand belt en als het wel werkt dan valt het geluid constant weg, mensen die bellen verstaan onze vader dan niet en dat duurt één tot drie minuten tijdens een half uur bellen wel tien keer.

Als iemand belt dan zegt hij meteen als je me even niet meer hoort blijf dan aan de lijn na een paar minuten hoor je me weer te gek voor woorden toch.

Onze moeder heeft al zo vaak contact met online gehad en ze hebben er zelfs iemand bij gehad waar ze voor moesten betalen dan was het weer even opgelost maar meteen na een storing die dan snel weer volgde was het weer raak.

Onze vader krijgt door dit verhaal zijn vrouw en wij onze moeder en oma niet terug maar online neem je verantwoording en zorg dat dit nooit meer voor zal komen, dat mensen niet zoveel verdriet hebben door jullie slechte verbinding en service, neem contact met ons op jullie hebben ons nummer en niet met onze vader dat brengt alleen maar meer verdriet met zich mee en zorg dat de verbinding weer naar behoren werkt is dat nou teveel gevraagd ?????????????

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.