Ik heb vorig jaar een Fujitsu-Siemens AMILO Pi 1536 laptop gekocht bij Mediamarkt. Regelmatig moet ik vaker de powerknop indrukken om hem aan te krijgen. Het maakt niets uit of ie aangesloten is op het netstroom of alleen accu. Diverse malen heb ik gebeld met de helpdesk. Zij kunnen mij niet echt helpen. Hij is wel 2 keer voor reperatie weggeweest. Bij elkaar geteld 3 maanden weg geweest. Ik heb wel een garantieverlenging gekregen van 3 maanden. Het probleem is nog steeds niet opgelost. Het enige wat zij hebben gedaan is 2 keer een bios-update gedaan. Zij alles te hebben gecontroleerd en alles werkt. Maar ik constateer regelmatig dat dat niet zo is. Ook deed de touchpad het niet meer. Toen ik voor de laatste keer hem terug kreeg deed de touchpad het wel, maar nu ik dit verhaal aan het schrijven ben, doet ie het niet meer. Ik ga overigens normaal met de laptop om zoals zich dat hoort. Ook ben ik nadat ie 2 keer is opgehaald en de problemen zich nog steeds voordoen terug naar de Mediamarkt geweest. Volgens hun ligt het aan de software, wat mij erg vreemd klinkt en dus niet onder de wettige garantie valt dat na de 2e reperatie ik de laptop terug kan brengen en mijn geld terug kan eisen of een vervangend laptop kan uitzoeken. Voor softwareproblemen moet ik dan bij Fujitsu-Siemens zijn. Ongeveer een maand geleden heb ik voor de tweede keer een brief naar Fujitsu-Siemens gestuurd en tot op heden niets meer vernomen van hun. Ik ben het onderhand spuugzat en zit te denken om de rechtsbijstand in te schakelen. De helpdesk bellen heeft geen zin, want ze weten toch niets of kunnen mij niet doorverbinden met iemand die mij wel kan helpen. Ik ben nu al zeker meer dan 3 maanden bezig met deze problemen. Graag wil ik jullie meningen horen wat ik eventueel nog iets anders kan doen.