BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Problemen Telfort - Zeer slechte service

Bijdrage door gebruiker
21-04-2011
4 reacties
Sinds enkele dagen werkt mijn internet van telfort niet meer, omdat iemand anders perongeluk op mijn adres een abonemment afgesloten. Nu is dit een fout die niet door mij is gemaakt, maar Telfort is niet in staat mij te helpen. Het enige wat ze voor mij kunnen doen is een nieuw abonnement afsluiten, wat betekent dat ik weer eerst een jaar eraan vast zit, bovendien duurt het dan 4 tot 6 weken voor er weer internet geleverd kan worden.

Deze gang van zake is echt belachelijk, ik heb nooit een nieuw abonnement afgesloten, dit is duidelijk een fout aan de kant van de provider. Het is toch niet acceptabel dat je door zo'n fout 4 tot 6 weken zonder internet moet zitten. Toch wil Telfort mij niet helpen.Ik heb meerder malen met de klantenservice aan de lijn gehangen, maar ik kom er met hen niet uit. Er is mij tot twee keer toe beloofd terug te bellen, maar ik hoor vervolgens nooit meer wat van Telfort. Deze service vind ik werkelijk waardeloos.

Weet iemand wat voor acties ik verder nog kan ondernemen om Telfort er toch toe te bewegen om mijn verbinding te herstellen, want op deze manier kom ik totaal niet verder.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.