BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Problemen T-Mobile

Bijdrage door gebruiker
13-11-2008
8 reacties

Goededag, ik heb eenvraag omtrent T-Mobile.Ik heb superslecht bereik binnenshuis en buitenshuis is het matig . Dit heb ik bij T-mobile duidelijk gemaakt bij ene Miriam van der Werf en die heeft het dus zo geinterpreteerd dat ik binnenshuis geen dekking heb en buiten redelijk tot voldoende. Met als gevolg van het niet luisteren naar mij heeft Mevrouw M. Van der Werf van netwerkklachten mij casus op 'opgelost' gezet en nu kan NIEMAND mij bij T-mobile helpen omdat 'zij elkaar als collega niet mogen tegenspreken!' Ik vraag alleen naar een luisterend oor voor mijn probleem en ik wil het recht op ontbinding wat ik dus heb, wat ik overigens ook bij Consuwijzer gelijk kreeg, wil ik uitvoeren.

En telkens als je T-mobile belt krijg je een callcentermiepje aan de telefoon die natuurlijk niks voor je kan betekenen omdat zij Miriam van der Werf niet mag tegenspreken omdat 'Mevrouw van der Werf correct heeft gehandeld!'. Het is echt om gek van te worden gewoon! het is geen klantenservice daar bij T-Mobile, maar een afdeling die eigenlijk alles zoveel mogelijk probeert weg te houden bij de afdelingen om zo min mogelijk te doen voor de klanten. Ik heb ze nu een aangetekende brief gestuurd en hun 30 dagen de tijd gegeven om mijn probleem op te lossen en anders wil ik overgaan op recht van ontbinding. heb ik zo goed gehandeld?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.