BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

problemen mobiel.nl

Bijdrage door gebruiker
09-11-2020
8 reacties

do 23 april heb ik een abbo+telefoon gekocht via mobiel.nl
vanaf het begin slechte telefoon. probleem is dat ik soms een traag/slechte 4g+ verbinding heb..


dit is wat ik al gedaan heb.

T-Mobile gebeld een netwerkspecialist gesproken maar volgens hun is het netwerk daar goed. die stuurde me naar mobiel.nl.. advies van mobie.nl ter reparatie sturen.

zelfstandig 2x op laten halen via dynafix

1x nieuwe moederboord

2de x niks gevonden.. advies vraag maar een nieuwe simkaart heb ik ook gedaan mail contact gehad met mobiel.nl en moest een filmpje maken met het probleem en het filmpje terugsturen naar mobiel.nl ze wouden wel meedenken ofdat ze nog wat voor mij konden betekenen

3de x is via mobiel.nl zelf verzonden.naar dynafix. Het kon wel 2 weken duren voordat ie terug was.. het probleem bleef bestaan. Weer contact gehad met mobiel.nl

Ze zouden contact opnemen met het reparatiecentrum maar die wilt geen nieuwe telefoon geven.

4de x ze moesten de telefoon maar weer terug sturen naar het reparatiecentrum. via mobiel.nl. weer 2 weken verder.

Ze hebben weer een nieuwe moederboord erin gezet

Een paar dagen geleden me telefoon terug gehad maar nog steeds problemen.

Weer mail contact gehad en ik moest maar weer opnieuw en filmpje maken van het probleem om te zien wat er is. Dus het komt er op neer dat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen.

Omdat het probleem er nog steeds is ben ik naar T-Mobile gegaan.

Waar ik opnieuw een nieuwe (gratis) simkaart kreeg. en het maar moest testen.

Maar ook vandaag weer last ervan.

Samsung zegt dat de telefoon goed is en wijst naar T-Mobile. T-Mobile zegt dat het niet aan hun netwerk ligt. Die zeggen weer ga maar naar mobiel.nl en mobiel.nl zegt gewoon dat ze afhankelijk zijn van het reparatiecentrum.. Hun kunnen geen opties noemen

Owjah ik heb alles over de mail gedaan dus ze kunnen niet zeggen dat het niet waar is
wat kan ik nu nog doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.