Ik heb mij aangemeld voor tel2 compleet lite en heb dit telefonisch gedaan maar heb nooit een bevestigingsbrief van gekregen. Ook is mij niet verteld dat ik minimaal twee weken met een ander telefoonnummer moest werken en dat ik ook minimaal twee weken lang ook nog kpn moest betalen. Ook heb ik een adapter die erg veel lawaai maakt. Ik heb meerdere keren gebeld dat ik een bevestigingsbrief wil ontvangen en dat mijn adapter lawaai maakt (komt door het niveau van de tv door en is een iritante frequentie), . Er is mij telefonisch medegedeeld dat ik geen bevestigingsbrief meer krijg en dat ik maar moet leren leven met de adapter. Hierop heb ik gezegd dat ik mijn contract met tele2 opzeg en dat ik het modem terug zal sturen als ik de retourbox krijg. Heb geen reactie gehad op mijn brief en weer na herhaaldelijk bellen van mij krijg ik van de een te horen dat het allemaal geregeld is en dat ik het kosteloos kan opzeggen, maar hier krijg ik geen schriftelijke bevestiging van en ik krijg ook de retourbox niet toegestuurd. Heb weer gebeld en krijg nu te horen dat ze mijn contract nog niet hebben opgezegd, want nu willen ze wel de adapter regelen. Dit is voor mij te laat en volgens tele2 kan ik alleen van het contract af maar dit gaat wel geld kosten. Dit is omdat ik al een adsl aansluiting heb waar ik volgens tele2 gebruik van maak. Ik heb er inderdaad even gebruik van gemaakt maar naar de problemen heb ik alles weer opgeruimd en staat op tafel tot ik de box krijg. Moet ik nu wel of geen geld betalen aan tele2. Ze hebben zelf nog niet de moeite genomen om contact op te nemen.