Zijn er mensen die problemen hebben met hun ADSL-verbinding bij internetprovider Online? Wij hebben zelf problemen met de snelheid. Iedere keer als eenSpeedTouch 708 modem eenautomatische update uitvoert, dan valt de verbinding weg of halveertdeze. Nu schijnt dit inmiddels een bekend probleem zijn. Online zegteraan te werken. Maar ondertussen zitten wij dus met een trageverbinding.Een monteur van Baas telecommunicatie, een gespecialiseerd bedrijf dat o.a. onderhoudaan netwerken uitvoert in opdracht van internetprovider Online,bevestigde het probleem deze week. Hij vertelde dat naast Online ook KPN problemen methetzelfde type modem heeft. Het lijkt dus een groter probleem zijn, waar meer mensen mee te maken hebben,
Internetprovider Online zou inmiddels aan het probleem werken. Demonteur zei dat wij nog geluk hadden. Met een normaal werkendeverbinding van bijvoorbeeld 4 MB hebben we nu hooguit 1,5 tot 2 MB. Erschijnen mensen te zijn die helemaal zonder verbinding zitten of nognog maar 0,5 over hebben.Op zich zijn we over de service van Online tevreden. Ze sturen zo eenmonteur langs om naar het probleem te kijken. Hoe lang mag je echterverbindingsproblemen accepteren? Want uiteindelijk betaal je wel devolle mep voor een halfwerkend product?