BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Problemen met smartphone

Bijdrage door gebruiker
16-12-2011
1 reactie
Na 9 maanden toestanden met mijn smartphone van het merk LG, is LG nu zover dat ze mij hebben aangeboden het toestel te crediteren.
Eind maart kocht ik een LG optimus 2x speed i.c.m. een abonnement van HI bij Belcompany. Vanaf het begin had ik problemen met de telefoon (viel vaak uit, te vaak) en inmiddels heb ik 3 keer een nieuw toestel ontvangen, het toetstel dat ik op dit moment in mijn bezit heb, is dus het 4e toestel. Na veel telefoontjes (betaald, want het klantennummer is niet gratis) en mailtjes van mijn kant (beloftes om terug te bellen werden doorgaans niet nagekomen) heb ik nu dan eindelijk, na 'dreigen ' met mijn rechstbijstandsverzekering, een mail gekregen met daarin de belofte dat LG het toestel gaat crediteren. Om dit te doen, hebben zij van mij een kopie van het aankoopbewijs nodig, begrijpelijk, dit heb ik dan ook voor ze. Op het aankoopbewijs staat een bedrag van €549,99 voor het toestel.
Nu heeft LG mij laten weten dat zij het hele bedrag crediteren als ik kan aantonen dat ik het toestel gekocht hebt, maar als ik het toestel i.c.m. een abonnement heb aangeschaft, wordt een bedrag van €315 gecrediteerd.
Mag LG dit zo aanpakken?

In mijn ogen is het namelijk zo, dat ik nu veel geld moet bijbetalen voor een nieuw, vergelijkbaar toestel, terwijl als ik meteen bij mijn abonnement voor een ander toestel dan het LG-toestel dat ik nu in mijn bezit heb, had gekozen, dan was dit niet het geval geweest, omdat het toestel dat ik dan gekozen had, ook binnen mijn abonnement zou vallen en ik niets had hoeven bijbetalen.

Ik hoor graag van jullie!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.