BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Problemen met Proassist

Bijdrage door gebruiker
04-12-2010
1 reactie
Mijn i-phone is sinds 9 september 2010 in reperatie bij Proassist. Toen ik na 4 weken nog steeds niets gehoord had heb ik zelf contact opgenomen. Mijn telefoon was nog steeds in reparatie en ze hadden verder geen informatie voor me. 3 dagen later heb ik weer teruggebeld omdat ik het een raar verhaal vond, en nu kreeg ik te horen dat ze al 2 weken wisten dat mijn i-phone niet meer te reparen was, en dat een nieuwe bij apple besteld was. Nu ben ik inmiddels 12 telefoon gesprekken, en ook 12 verschillende antwoorden verder.De antwoorden zijn o.a:* U krijgt binnen 2 weken een nieuwe i-phone geleverd-*apple kan ze niet meer leveren-*hij staat in bestelling-*apple levert mondjesmaat en we zijn nu bezig uit te leveren aan de mensen die vanaf augustus wachten-* we kunnen echt niet zeggen wanneer we een nieuwe i-phone voor U hebben. Allemaal bullshit.Ik ben nu 3 maanden verder, en heb nog geen i-phone. Wie kan me tips geven wat ik hier het beste mee kan doen. Alvast bedankt
Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)