Mijn i-phone is sinds 9 september 2010 in reperatie bij Proassist. Toen ik na 4 weken nog steeds niets gehoord had heb ik zelf contact opgenomen. Mijn telefoon was nog steeds in reparatie en ze hadden verder geen informatie voor me. 3 dagen later heb ik weer teruggebeld omdat ik het een raar verhaal vond, en nu kreeg ik te horen dat ze al 2 weken wisten dat mijn i-phone niet meer te reparen was, en dat een nieuwe bij apple besteld was. Nu ben ik inmiddels 12 telefoon gesprekken, en ook 12 verschillende antwoorden verder.De antwoorden zijn o.a:* U krijgt binnen 2 weken een nieuwe i-phone geleverd-*apple kan ze niet meer leveren-*hij staat in bestelling-*apple levert mondjesmaat en we zijn nu bezig uit te leveren aan de mensen die vanaf augustus wachten-* we kunnen echt niet zeggen wanneer we een nieuwe i-phone voor U hebben. Allemaal bullshit.Ik ben nu 3 maanden verder, en heb nog geen i-phone. Wie kan me tips geven wat ik hier het beste mee kan doen. Alvast bedankt