BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Problemen met Pro-assist

Bijdrage door gebruiker
14-09-2012
4 reacties
Geachte heer, mevrouw:
Ik heb 3 maanden geleden mijn iphone gestuurd voor reparatie bij pro-assist. De leentoestel was geen iphone en daarmee kon ik niet mijn internet gebruiken. Dus ik betaal de kosten daarvan zonder gebruik van te maken. Na een maand werd ik gebeld om een afspraak te maken voor het bezorgen van een nieuwe iphone en het terug geven van het leentoestel. Ik heb toch een afspraak gemaakt en pro-assist was niet gekomen, ik bel en toen kreeg ik te horen dat ze bij mijn oude adres zijn geweest terwijl ik mijn adres al een jaar bij hun heb gewijzigd. Ik moest weer een nieuw afspraak maken en een week wachten, Eindelijk kreeg ik mijn iphone teurg en moest 30 euro eigen risico betalen.Maar op dezelfde dag bleek bij mij dat de iphone die ik heb gekregen niet mijn iphone was. De iphone was nieuw maar zonder doos en met een andere IMEI nummer, Maar het grote probleem was dat die iphone het niet deed. Hij gaf een melding dat de de iphone mijn simkaart niet herkend. Ik heb alles geprobeerd, langs apple gegaan, t-mobile winkel en nieuw simkaart gebruikt maar de iphone deed het niet. Van apple medewerkster heb ik krijgen horen dat de iphone van Frankrijk is en dat hij in Nederland niet gebruikt kan worden. Met andere worden hij herkent alleen Frans simkaarten. Ik heb pro-assist gebeld en toen moest er weer een nieuw afspraak gemaakt worden. Ik heb toen geen gebruik gemaakt van een leentoestel omdat het niets voor mij was en omdat ik niets mee kon doen.
Ik gebruikte een oude samsung die ik mijn kast had, die is eigenlijk te vergelijken met wat pro-assisst mij heeft aangeboden. 3 weken daarna heb ik pro-assist gebeld. Toen zeiden ze dat de iphone twee weken al terug is van de reparatie centrum. Ik vroeg waarom hebben jullie geen contact met mij genomen? Maar ze hadden mij geen duidelijke antwoord gegeven. De derde afspraak was gemaakt en iphone die ik heb gekregen had dezelfde probleem die de eerste iphone had. Ik belde weer en toen moest de telefoon opnieuw gestuurd worden. Pro-assist had mij beloofde dat het de laatse keer is en dat de volgende keer een goede werkende iphone zou krijgen. Twee weken terug heb ik weer dezelfde iphone gekregen met dezelfde probleem. Ik had hem gelijk terug gegeven aan de chauffeur en ik heb doorgegeven dat zij mij een nieuw iphone moeten bieden. Ik word nu twee keer per week gebeld door medewerkers van pro-assist om een afspraak te maken voor het bezorgen van een iphone met een nieuw IMEI nummer maar ik weiger het ieder keer en ik vertel hun ieder keer dat ik een nieuw iphone eis. Vandaag hadden ze mij weer gebeld en hebben zij mij weer dezelfde iphone aangeboden die ize mij 3 maanden terug hadden aangeboden.
Ik heb in deze periode veel geld. tijd en energie kwijt geraakt. Ik heb de eigen risico betaald en de premie van elk maand betaal ik nog steeds. Ik moet elk keer vrij van werk nemen om te wachten voor een iphone die het niet doet.
Ik weet het niet meer en ik weet niet wat ik nu moet doen. Kunnen jullie mij aub helpen.
Met vriendelijke groet,
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.