BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Problemen met Pretium

Bijdrage door gebruiker
08-05-2007
2 reacties

Een kennis van mij ( een vrouw van 81 jaar) heeft een telefoontje gehad van Pretium. Ze vroegen haar om over te stappen maar ze was daar niet zeker over. Pretium vroeg haar of ze informatie mochten opsturen de toen heeft ze ja gezegt maar ze zat er niet aan vast zeiden ze. Nou was dat maar waar want ongeveer 2 weken later kreeg ze van KPN een brief dat ze per 1 mei afgesloten zou worden. Ik heb voor haar contact gezocht met KPN maar die konden mij niet verder helpen. Ook heb ik contact gehad met consuwijzer en die adviseerde mij om een aangetekende brief te sturen die ik van internet af kon halen. Nou dat heb ik gedaan. Maar helaas dat mocht ook niet baten want inmiddels is mevrouw dus afgesloten van de KPN en belt nu via Pretium. Ze kan natuurlijk wel weer overstappen naar KPN maar dan moet ze ook voor een jaar aan Pretium betalen.

Ik snap niet dat dat zo maar kan en heb dat ook gevraagt aan KPN maar nogmaals kreeg ik het antwoord dat ze mij niet konden helpen. Wat kan ik nu nog voor haar doen? Ik weet het niet meer want ze wil geen juridische stappen ondernemen. Wie weet wel wat ik voor haar kan doen?

EEN DING WEET IK WEL: ALS JE PRETIUM AAN DE TELEFOON KRIJGT GOOI DAN DE HOORN ER GELIJK WEER OP WANT VOOR JE HET WEET ZIT JE ERAAN VAST.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.