BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

problemen met overzetten van ene profider naar andere

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
25-01-2007
  •  
3 antwoorden
  •  

ik ben 3 januari dit jaar naar een belcompany winkel gegaan omdat mijn t-mobile contract 2 februari is afgelopen. ik ben een nieuw abonnement aangegaan met orange nadat mij is verteld dat dat in zou gaan wanneer mijn huidige contract was afgelopen. orange zou voor de opzegging zorgen als ik de kaart nummer behoud op zou sturen. een week later kreeg ik mijn eerste rekening van orange binnen, erg vreemd want t-mobile was nog niet afgelopen. ik er heen bellen blijkt dat een abonnement van orange meteen in gaat als je het afsluit. ik moest maar naar de belcompany bellen. ik kontact opgenomen met becompany mijn probleem voorgeleged zou bericht krijgen. een week later nog steeds geen bericht ik er weer achter aan belcompany antkend alles, t-mobile blijkt een opzeg termijn te hebben van 3 maanden en bij orange is mijn kaart niet binnen gekomen. nu moet ik wachten op orange voordat die nummer behoud aan gaan vragen bij t-mobile en dan moet ik nog 3 maanden wachten voordat het abonnement afgesloten word bij t-mobile. ik zit nu dus minimaal 3 maanden vast aan dubbele abonnements kosten gelukkig blijft mijn beltegoed waar ik voor betaal wel staan bij orange. maar dit was totaal de afspraak niet ik zou per 2 februari overgaan nvan t-mobile naar orange en verder niks. kan iemand mij helpen

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.