BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Problemen met nummerbehoud deel 2

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
15-09-2006
  •  
1 antwoord
  •  

Ik weer bellen naar Vodafone... En tja, er was een opzegtermijn van 3 maanden, dus dat kon niet anders. Ik vond dat zij het voor mijn moesten uitzoeken en zorgen dat het eerder omgezet zou worden. De persoon aan de telefoon zou het uitzoeken en zijn best doen om het te regelen. Hij zou mij dezelfde of de volgende dag terugbellen. En toen belde hij niet... Ik weer bellen (trouwens zoals altijd ongeveer 15 minuten wachten). En weer werd beloofd dat het uitgezocht zou worden en dat ik terugebeld zou worden. Weer gebeurde dit niet... En dit gebeurde nog een keer!

Vandaag weer gebeld. Toen zat er iemand die ging het direct onderzoeken en kwam met de conclusie dat zij (Vodafone) er niets aan konden doen. KPN was de dwarsliggen. Hij zou toch zijn best doen om dat aanvraag weer in te dienen met het verzoek dit direct binnen een week te doen. Ik kon weinig anders dan hem zijn best laten doen. Overigens vond hij dat ik zelf maar met KPN moest bellen. Maar ik had hem weten te overtuigen dat zij dat maar voor mij moesten doen, zij waren immers de partij waar ik een abonnement wil en die het nummerbehoud regelt en er ook verstand van heeft. Toch was ik wel benieuwd naar de reactie van KPN.

Dus ik KPN bellen...weer 15 minuten wachten. En toen kreeg ik iemand aan de telefoon die zei dat ik maar 3 maanden moest wachten. Er zat niks anders op want Vodafone had in september de aanvraag ingedient. Ik zei dat klopt, maar ook in mei was de aanvraag al ingediend. Ik had dus al 3 maanden gewacht. En ik zei niet weer 3 maanden te willen wachten. Hij ging overleggen en zei toen dat dat het beleid was en dat ze daar niets aan konden veranderen! Na een lange preek van mij dat ik het allemaal wel erg kinderachtig vond en dat ik het er niet mee eens was, zei hij simpelweg er ook niets aan te kunnen doen; zo gaat het nou eenmaal!

En toen was ik dit bericht aan het typen. Beide partijen wijzen naar elkaar en ik weet dat KPN eigenlijk gewoon de dwarsligger is. Heeft iemand ook zo'n ervaring gehad? En wat heb je toen gedaan? Wat kan ik hier sowieso aan doen? En heb ik hier nog bepaalde rechten in? KPN wil niet toegeven dat hun administratie niet helemaal op orde was/is. Ik heb al drie maanden opzegtermijn moeten wachten, zij kunnen mij toch nooit verplichten dit maar weer even te doen?

Help!???!

Mvg.Martijn Schoemaker

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.