Goedenmiddag,
Ik heb sinds 31-01-2011 een abbonement bij Vodafone,
met een Nokia E52.
Deze heb ik afgesloten bij Nuij in Den Bosch.
Na een paar maanden is deze telefoon kapot gegaan, hij reageerde nergens meer op en ben ik terug naar de telefoon winkel gegaan. Deze hebben ze opgestuurd en ik kreeg een leentoestel zonder enige opties, terwijl ik voor een abbonement betaal met internet. Een paar weken naar de repartie gaat de telefoon weer kapot. Ook nu hebben ze hem weer opgestuurd, maar kreeg ik een niuew toestel van hetzelfde merk. Ook dit toestel is ondertussen al weer 4 keer terug geweest omdat het elke keer weer defect is gegaan. Ik heb al meerdere malen contact op genomen met Vodafone maar word door hun gewoon niet verder geholpen. Nu heeft Nuij Den Bosch eindelijk contact gezocht met Nokia en krijg ik de mededeling dat ik maar weer een ander toestel krijg van hetzelfde merk en type. Maar ik wil een toestel van een ander merk en type omdat deze elke keer kapot gaat. Maar zowel Nokia als de telefoonwinkel Nuij in Den Bosch vertikken hier iets an te doen. Sinds ik mijn abbonement heb, is mijn telefoon meer onderweg geweest voor reparatie dan dat ik er gebruik van kan maken, maar ik moet wel iedere maand het volle pond voor mijn abbonement betalen.
Wat kan ik doen?
Alvast bedankt
Mvg Sylvana