BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Problemen met nieuw abonnement Ben

Bijdrage door gebruiker
09-04-2015
7 reacties
Mijn vriendin heeft halverwege februari een abonnement afgesloten bij Ben met nummerbehoud. Ze zou binnen 24 uur een sms'je krijgen om een afspraak te maken voor de levering. Dit gebeurde pas een week later. Tijdens het afsluiten werd er gemeld dat haar abonnement 15 maart zou ingaan, vanwege nummerbehoud. Begin maart kreeg ze een mail zonder opgaaf van reden dat haar abonnement pas op 7 april zou ingaan. Dus ze heeft Ben geprobeerd te bellen om te vragen waarom dat zo is. De eerste keer werd er na 20 minuten opgehangen. De tweede keer na 30 minuten. De volgende dag probeert ze het weer en krijgt na 30 minuten een medewerker die zei dat haar oude abonnement een opzegtermijn heeft van een maand en daarom het pas later ingaat. Juist, gevalletje vergeten op te zeggen dus.
Gelukkig heeft mijn vriendin veel geduld en besloot ze te wachten. 7 april zou haar abonnement ingaan en haar oude nummer deed het toen niet meer. Maar ook haar nieuwe abonnement niet. Inmiddels is het 9 april, ze heeft geen werkend abonnement. Ben is telefonisch niet te bereiken. Ze hebben geen email adres en je kan ze alleen per telefoon of Facebook bereiken. Op Facebook heeft ze een bericht achtergelaten vanochtend en ze vroegen of ze haar gegevens in een privé bericht kon sturen. Ook daar verder geen antwoord op en ook geen netwerk.

Ik zit er zelf aan te denken om gewoon eenzijdig het contract op te zeggen. Als het nu al zo begint belooft dat niet veel goeds voor de rest van de contractperiode. Waar heeft zij recht op en wat is wijsheid?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.