BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

problemen met Microsoft security essentials

Bijdrage door gebruiker
20-05-2015
11 reacties
Ik gebruik al heel lang De beveiliging van security essentials.
Na een uitgebreide scan kreeg ik de rode melding dat de real time beveiliging niet was ingeschakeld.
Dus je drukt op een knopje en het is weer ingeschakeld, toch ?
Nee dus en dan begint de strijd je drukt op help en word er niet veel wijzer van.
Ook kon ik het niet vinden in de vraagforums
Je probeert alles wat je kan doen en het enige wat ik nog niet had gedaan was een snelle scan.
Maar nee het blijft een rood waarschuwings blokje onder in het scherm .
Is er iemand die mij kan helpen met een duidelijke en begrijpelijke uitleg hoe ik de real time beveiliging weer aan krijg?
Alvast ontzettend bedankt
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.