Hallo,
Afgelopen jaar september 2012 heb ik een HTC One S los aangeschaft met een sim only abonnement bij Ritel te Waalwijk. Nu ben ik de afgelopen 7 maanden al 6 keer terug geweest naar de winkel voor het opsturen van het toestel! De eerste keer ging het om een fout rapportage de 2de en 3de keer OOK! Vervolgens hebben zij het toestel geswapt en kreeg ik weer een beetje vertrouwen in het bedrijf. Nog geen 2 dagen later treedt het volgende probleem zich weer op! Het toestel kan geen verbinding maken met 3G/ H, komt er ook nog eens bij dat het NIEUWE TOESTEL een eigen wil heeft zoals: het automatisch open maken van verschillende applicaties, het beeld dat aan en uit springt etc. Etc. Met deze laatste melding heb ik het toestel al 2 keer terug gestuurd! Nu geeft zo wel de fabrikant als de reparateur aan dat het toestel niet gecrediteerd kan worden naar 6 KEER op te sturen!!
Ook heeft de winkel (Ritel te Waalwijk) alles op alles gezet om het te proberen te regelen, maar zowel de fabrikant als de reparateur willen hier niet aan mee werken!
IK WIL GRAAG MIJN GELD TERUG VAN DE NIEUWWAARDE VAN HET TOESTEL PLUS DE REISKOSTEN EN MIJN ABONNEMENTS KOSTEN!!!!
IK HEB TOTAAL GEEN VERTROUWEN MEER IN HET MERK HTC EN BEN ER KLAAR MEE!!!
KASSA Kunt u mij hier mee helpen ik weet geen raad meer en wil gewoon mijn geld terug voor een ander toestel!!
Met vriendelijke groet,
Kevin Kortwijk