Hallo,
Ik zit met een probleem,op 1augustus 2005 heb ik bij Essent ons abonnement laten wijzigen naar Familie pakket,echter Essent heeft de pakketen gewijzigd naar Internet intensief 5000,en regelmatig 2000.
In Januarie zijn ze met de wijziging van snelheid begonnen, en de abonee's zouden optijd bericht krijgen om het paket van hun gading te kiezen.
Op 25April kregen we dan bericht dat de tijd daar was om de keus te maken, wel voor 1 mei,op 27 April jl heb ik via mail te kennen gegeven dat ik per 1mei internet regelmatig 2000 wil.
Ik heb netjes vanaf 1mei elke maand het bedrag van €29,95 betaald en elke maand weer krijg ik het factuur voor internet 5000 intensief van €47,95, ik heb herhaalde keren naar de klanten service van @home gemaild en zelfs gebeld, en nog bleef het zo, ik heb 13juni nogmaals gemaild en kreeg toen bericht dat het per 20juni omgezet werd, en dat ik €20,- omzet kosten moest betalen, pardon?, ik wilde het per 1 mei en ik hoefde geen kosten voor de wijziging te betalen.
Nu willen ze van mij dat ik €69,03 betaal, zo niet dan word ik per 16juli a.s afgesloten.
Ik heb ze telefonisch laten weten geen prijs meer te stellen op hun internet en kreeg toen te horen dat ik vast zat tot de datum dat ik overgegaan was op het Familie pakket 1augustus a.s,maar dat paket bestaat niet meer en het bedrag daarvan was €37,95 per maand en het paket dat ik in April gekozen heb €29,95, mijn vraag is wat kan ik hier tegen doen?ik wil best de €29,95 betalen, maar vertik het om ruim €34,- te betalen voor de wijziging.