Ik hen sinds enkele dagen een probleem tijdens het dubbelklikken op mijn laptop.Een Fujitsu Amilo.Met XP als besturingssysteem.
Als ik op bureaublad op een pictogram dubbelklik om dit te openen dan krijg ik de vraag : Weet U zeker dat U deze snelkoppeling wilt verwijderen?
Als ik op een geopend programma ergens op dubbelklik krijg ik de vraag : Weet U zeker dat U dit bestand wilt verwijderen?
Dus computer wil iedere keer verwijderen.
Nu heb ik ook het probleem dat laptop soms bij opstarten een
lange witte balk met 1 of ! laat zien,die wordt dan wit en maakt soms een constand piepend geluid tot hij weg is.
Laptop start dan verder wel gewoon op.
Wie weet hoe dit probleem opgelost kan worden ??