BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Problemen met de service van Vodafone en het Blackberry 9900 Dakota toestel

Bijdrage door gebruiker
22-08-2013
12 reacties
Hallo,

Ik heb 5mnd geleden mijn abonnement bij Vodafone verlengd naar een 2jarig abonnement icl. het toestel Blackberry 9900 Dakota op advies van een medewerker in de winkel want deze serie Blackberry's zouden een nieuw besturingssysteem hebben zonder problemen.
Zo gezegt zo gedaan.

Echter, binnen een week waren er al verschillende problemen waar ik tegenaan liep; toestel liep vast, 'schermlock' werkte niet. Vodafone heeft de regel dat wanneer er binnen 7dgn problemen zijn dat je een nieuw toestel krijgt. Deze heb ik ook gekregen.

Bij mijn 2e toestel liep ik tegen dezelfde problemen aan en zelfs nog meer problemen.
Reactie van Vodafone; laten repareren. Dus toestel richting Dynafix.
Nadat ik mijn toestel uit reparatie ontvangen had, had ik na precies 1 week weer problemen.
Reactie Vodafone; opnieuw naar Dynafix verzenden voor reparatie.
Nu, een aantal weken later, voor de 3e keer opnieuw problemen.
Reactie Vodafone; Omdat dit de 3e keer binnen een half jaar is: optie 1. Opnieuw naar Dynafix voor reparatie. Optie 2. Opnieuw mijn toestel omruilen voor een andere Blackberry 9900 Dakota.

Ik baal gigantisch van de reactie van Vodafone want ik vind dit echt geen service. Ik betaal €50 p.m. en moet nog 2jr met een toestel waar ik totaal geen vertrouwen meer in heb aangezien ik al 2 toestellen heb gehad. Ik ben echt van het kastje naar de muur gestuurd omdat ik hier wat mee wil doen maar niemand kan mij helpen.

Is er iemand met tips?!

Alvast ontzettend bedankt!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.