Hallo,
Ik heb in april een laptop van Sky gekocht bij de dixons.Deze stond als beste getest in de consumentengids.Sinds ik die laptop heb aangeschaft heb ik problemen met de videokaart. (ATI Radeon 9000 Mobility)De laptop geeft telkens aan de het systeem onstabiel is door het stuurprogramma van de videokaart.
Ik heb hiervoor contact opgenomen met Sky helpdesk en deze zeiden dat ik de drivers van de ATI site moest halen (hierop staat weer tegenovergestelde)Deze drivers werkten niet.
Hierna is na een systeemcrash de laptop door mij opnieuw geinstalleerd met mijn eigen versie van Windows XP Proffesional.Ik heb de laptop toen in 3 partities ingedeeld (waarvan de systeempartitie iets te klein eigenlijk).
Hierna is de laptop opgehaald door Sky en nagekeken en zijn konden geen problemen vinden(werd gezegd)Maar ik had nog steds de problemen.Toen is de laptop naar Dixons geweest voor een controle, en toen hij trugkwam (zij hadden wel een aantal foutmeldingen gekregen) rammelde er iets in me laptop.
Hierna heeft Sky de laptop opnieuw opgehaald en het moederbord vervangen, maar de problemen bleven nog steeds.Nu zeggen ze dat alles mijn schuld is en dat de videokaart niet werkt doordat ik het systeem in 3 partities heb verdeeld.
Volgens een expert die ik heb geraadpleegd heeft dit geen effect op de videokaart maar wel op geheugen (maar daar had ik geen problemen mee).
Ik wil me geld hiervoor trugkrijgen, maar geen van beide bedrijven werkt hieraan mee.Want kan ik nog doen hieraan????
bij voorbaat Dank,
David de Feijter