BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

problemen internetplusbellen

Bijdrage door gebruiker
14-03-2007
5 reacties

hallo,

Vorig jaar mei ben ik overgestapt van Planet internet naar internet plus bellen van KPN. Dit is allemaal vlekkeloos verlopen, echter ook het abbonement bij planet zou worden afgemeldt.

Nu is er een pc storing geweest tussen KPN en Planet en zijn alle aflopende abbonementen stilzwijgend verlengd, dus moesten wij gewoon doorbetalen. Ik ben al vanaf juni 2006 bezig mijn geld terug te krijgen en het abbonement te stoppen. Dit lukt niet op een normale manier en vele toezeggingen heb ik gehad dat het zou worden gestopt en in mijn geld terugkreeg.

Uiteindelijk heb ik de bedragen gestoneerd en toen begon het, KPN ging dreigbrieven sturen. Dit terwijl ik de toezegging van stoppen en restitutie van de bedragen al had toegezegd gekregen op 9 9-2006! Uiteindelijk op 22 januariejl heeft men het abbonement beeindigigd met wederom een fout in het systeem, de beëindigings datum is verkeerd ingevoerd, er is namelijk 22 januarie ingevuld, ipv juni. Nu bestaan we niet meer in het systeem en krijg ik mijn geld niet terug. Na veel bellen kreeg ik weer de toezegging op 1 mrt jl dat het bij de afdeling retentie van KPN lag en er na 10 werkdagenzou er uitgekeerd worden.

Hier blijkt echter niet van waar te wezen kwam ik vandaag achter, we bestaan gewoon niet meer voor Planet!

Toch wil ik waar ik recht op heb terug hebben. Ik heb vanaf juni 2006 tot januarie 2007 abbonement moeten betalen voor Planet internet en voor KPN internet plus bellen. Dit alles door een computerstoring. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik de enige in Nederland ben die dit probleem heeft en vraag of hier een oplossing voor is. Zo makkelijk kan KPN zich daar toch niet van afmaken? Wat kan ik doen en heeft het zin mijn rechtsbijstand verzekering in te schakelen?

Gaarne advies en bijvoorbaat dank

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.