Ondertussen heeft iedereen de geld terug actie van xbox wel vernomen. Onwijs leuke actie zou je denken, en dat klopt. Tenminste... ALS je je geld terug krijgt.
Ik heb mijn xbox op 12-11-08 gekocht bij de Bart Smit.Ik heb op 19-11-08 het internet formulier ingevult (wat ook niet vlekkeloos werkt). Vervolgens heb ik het op 21-11 verzonden.En let op: Dit is dus NEGEN dagen na aankoop.
Nu heb ik dus een kleine3 maanden (!) moeten wachten, tot ik vandaag een brief uit Duitsland kreeg. Ik maak hem open... En het eerste waar mijn oog op valt is "helaas kunnen wij uw aanvraag niet verwerken" Nou, is dat even mooi!
Hier de brief:
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het aanvragen van de kortingsaanbieding voor XBOX360 NL.
Helaas kunnen wij uw aanvraag niet verwerken:
- alle aanvragen moeten uiterlijk vier weken na aankoop van de console zijn ontvangen.
Daarom retourneren wij uw coupon, met onze verontschuldigingen voor het ongemak.
Hoogachtend,
Microsoft Rebate Centre
Nou mooi is dat! Overigens geen idee hoe ze op meer dan vier weken komen. Zal ik het even voorrekenen? Aantal dagen voor hij op de bus zit (gezien vanaf de aankoopsdatum) plus aantal dagen dat hij onderweg is, is dus meer dan vijf weken en 3 dagen (38 dagen) Dus: 9+?=38. Nou dan is hij dus 29 dagen onderweg geweest... Nou DAT lijkt me sterk. Mischien moeten we even het aantal dagen dat het in het laatje gestopt word erbij tellen?
Nou ik weet het niet, maar iniedergeval heb ik het 9 dagen na aankoop op de bus gedaan, en beweert microsoft het na 38 dagen na aankoop pas te hebben ontvangen...
Zijn er meer met dit probleem? En wat te doen? Ik laat me toch geen €40,- door me neus boren?