BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

probleemoplossing

Bijdrage door gebruiker
24-02-2015
8 reacties
Begin oktober 2014 heb ik bij Bol.com mijn mobiel Samsung S3 mini besteld, deze werd via een andere leverancier inderdaad bezorgd. Dit alles is heel goed verlopen, maar sinds twee weken ondervind ik veel problemen met de accu, deze gaat heel snel leeg, zelfs gewoon in de standby stand ,dus zonder echt gebruik , verder duurt het erg lang voordat de accu weer geheel opgeladen is en daarbij voelt de mobiel erg warm / heet aan. Vorige week heb ik daarom naar de leverancier gemaild en het probleem uitgelegd met de vraag wat ik kan doen dan wel welke oplossing hij kan bieden. Tot mijn verbazing krijg ik geen enkele reactie terug. Mijn vraag is dan ook : wat kan ik nu nog doen en is het nu nog mogelijk om de koop ongedaan te laten maken, dus mobiel terugsturen en restitutie van het betaalde ?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.