BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

probleem met wanadoo

Bijdrage door gebruiker
07-06-2005
5 reacties

Hallo allemaal,

Ongeveer een half jaar geleden heb ik mijn abonnement bij wanadoo opgezegd dus ruimschoots op tijd. telefonisch is mij meegedeeld dat mijn abonnemant per 1 juni zou stoppen en ik verder met kpn niks meer hoef te regelen daar wanadoo dit zou doen. Tot mijn verbazing krijg ik van de kpn een nota met daarop opnieuw een betaling voor adsl-g voor de maanden juni-juli.Na navraag te hebben gedaan bij de kpn blijkt dat wanadoo nog niets heeft doorgegeven en als ik probeer met wanadoo in contact te komen gaat dat ook niet meer omdat ik geen klantnummer meer heb. Mijn vraag nu: wie heeft het zelfde meegemaakt en wie weet hier eventueel een oplossing voor.

Met vriendelijke groet Bea van Calmthout

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.