BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

probleem met samsung galaxy en belcompany

Bijdrage door gebruiker
14-10-2012
5 reacties
onze dochter heeft een samsung galaxy y (simlock vrij) gekocht bij de belcompany .
het komt soms voor dat deze geen sms kan versturen en ontvangen dan moet ze de telefoon eerst uit en aan zetten en dan werkt het weer een tijdje.
We zijn bij de belcompany geweest en deze vertelde dat we de telefoon moesten terug zetten nnar fabrieksinstelling, dit gedaan werkt eerst goed maar geeft later toch weer problemen .
Wij weer terug naar de belcompany deze hebben de telefoon ingenomen voor reparatie.
Als er niks aan te vinden was lag het aan het simkaartje van de jumbo zeiden ze en had ze pech gehad
Mag dit.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.