Heb al enige tijd problemen met het opstarten van de internetverbindig (en mail) op m'n notebook. Ik krijg in eerste instantie geen verbinding. Metm'n desktop PC gaat het wel goed. Beiden zijn draadloos verbonden met de modem/router.
Eerst na het resetten van de modem/router en daarna de draadloze verbinding van de notebook uit en weer inschakelen loopt de zaak weer goed tot op het moment van geheel uitschakelen van de notebook en later weer inschakelen. Dan moet ik de procedure weer herhalen om verbinding te krijgen.
Ik gebruik Incredimail als mail programmamet Windows XP.
Iemand een idee wat dat kan zijn??
mvg, A.Ophorst