December 2016 heb ik besloten om over te stappen van Ziggo naar NLE met alles in 1. Ik zou gebruik maken van de overstapservice dus NLE regelt dat. NLE zorgt ook voor een gratis monteur. Op een gegeven moment is deze ook geweest, echter hij zei dat er bij ons nogal wat meerkosten aan verbonden zouden zitten(met dan 100 euro). Wij hebben toen besloten om het niet te doen. Dit is ook doorgegeven. Ondertussen contact gehad met Ziggo, die zou regelen dat we gewoon bij Ziggo zouden blijven. Op een gegeven moment bleek dat we ineens een ander telnr hadden waar niks over gecommuniceerd was. Na een week heeft Ziggo dit geregeld. Maar nu komt het, Sinds 13 maart hebben wij geen internet, tv en bellen meer. Contact gehad met NLE die zeggen, ja jullie hebben na de opzegtermijn geannuleerd. In zekere zin klopt dat ook wel maar ze zeggen ook dat we niet zonder alles in 1 zouden komen te zitten en dat is nu wel het geval. Dat vind ik geen stijl. Ze geven ons nu 2 opties: of alsnog aansluiten of annuleren en de resterende termijnen betalen.